piątek, 15 listopada 2013

Pudełko na herbatę

 Pokażę Wam jak w prosty sposób można pomalować pudełko na herbatę.

  1. A więc potrzebujemy,pudełko, ja mam drewniane kupione w sklepie dla plastyków, papier ścierny o degradacji 220, farby akrylowe(kawowa, biała, czarna, niebieska i bezbarwny  lakier do drewna(ja używam z Domaluxu jest bezzapachowy i szybkoschnący,nawet alergicy mogą go używać,sama jestem alergikiem), pędzelek, kawałek gazety lub innego papieru(wycinamy z niego szablon), nożyczki, linijkę,ołówek.
  2.  Zaczynamy od pomalowania całego pudełka farbą akrylową o kolorze kawowym. Niestety nie zrobiłam zdjęcia, kiedy pudełko było jeszcze w stanie surowym. Mam nadzieje ,że domyślacie się jak wyglądało;-) Czekamy aż przeschnie ( można użyć suszarki do włosów ).
  3. Następnie przecieramy papierem ściernym o degradacji 220 lub 240 do momentu aż będzie miłe w dotyku.
 4.Wycinamy z papieru lub gazety szablon jaki najbardziej nam odpowiada i tę zewnętrzną część przykładamy do wieczka, mocujemy za pomocą taśmy  papierowej aby się nie przesuwał.




 5.  Zamalowujemy  środek pędzelkiem lub gąbką na kolor biały. Czekamy aż  wyschnie.




 6.  Teraz musi zadziałać  nasza wyobraznia.Ja postawiłam na odręczny napis .  Najpierw nabazgrałam ołówkiem napis HERBATA



 7.  Potem cieniutkim pędzelkiem zamalowałam literki czarnym kolorem farby.
 8. To samo zrobiłam z przednią i tylną strona pudełka, tyle , że inny wzór( u mnie wywijaski  ,jak ja to nazywam )  i tym razem na niebiesko i znów czekam na wyschnięcie.




 9.Na koniec całe pudełko pomalowałam lakierem bezbarwnym

 10. I znów dajemy czas na przeschnięcie
 11. Gotowe ;-)

     Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłam etapy  mojej pracy.  Dziękuję tym , którzy  wytrwali do końca.
     Pozdrawiam i życzę udanego  weekendu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz